VECKANS

då kör vi veckans hiss och diss!

bloggbråken. "hennes mamma lever på soc" - "hon har haft sex med en 24 åring" so what? asså det är pinsamt hur vi läsare slukar åt oss allt sånt "va? är det sant." shit. det är inget fel att leva på socialbidrag? visst det är äckligt att ha sex med en 24 åring. men vi liksom ucsh. nej jag tycker bara dom dära blondinbloggarna är pinsama. dom tjänar pengar på att vara hatade. jag vill verkligen inte blandas ihop med deras bloggar för min rosa design eller för min klädstil, jag är inte inärheten att vara som dom. jag skulle aldrig kunna vara så dryg som dom. verkligen inte. jag skulle inte vilja vara känd för att vara hatad.

mobbing helt seriöst. det går en kille i min skola i årskurs 8 som folk ingronerar, han är lite udda. men folk är så sjukt taskiga imot honom. lärarna bryr sig inte. jag hatar mobbing. det är det värsta jag vet. jag tycker det är hemskt. han går själv, äter själv. jag har säkert varit lite taskig imot honom, men jag skulle ALDRIG kunna mobba honom. jag tycker värkligen synd om honom.

höst kläder. i höst kommer jag ha snygga sövlar och uggs såklart! stor halsduk och skinjacka, fyfan va mysigt. jag längtar redan till pengarna kommer på kontot så kan jag köpa lite fina höst kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0