traaaaaashigt

jag försökte ta en gym outfit bild. då la kameran av. så nu laddas batteriet. antingen får ni dåliga webbcamera bilder som marlene hatar eller får ni inga bilder alls. då föredrar vi dåliga bilder.

kungliga svenska seglar sällskapet och en tjock tröja. käns som jag inte bytt kläder på 1000 år. men det lovar jag, det har jag. nu ska jag till gymmet och springa på band och fettet väller över. det här måste bli en van sak. jag ska inte vara soffpotatis fortfarande. nu tänker ni "du är sjuk hur orkar du det" hallå, jag har luggigt hemma i 5 dagar. jag måste röra på mig. jag har ont i magen. men jag vill gymma. nu vet ni. hej!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Verkligen skit dåligt att träna när man är sjuk. Du kan bli ännu sjukare :O

2009-09-10 @ 18:41:19
URL: http://glossgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0