STAN !

kvällen blev inte direkt som förväntad.. blev en mysig hemma kväll istället. kul, verkligen jätte kul. JAG VILL UT! men nu ska jag snart åka in till stan, köpa nya skor kanske nån snygg tröja. well see. kanske lägger in en VB gillar ni dom? haha, jag tycker det är rätt roligt. jag tänker fortsätta med det iallafall! även fast jag kanske skämmer ut mig och ja. but, thats me. haha. försöker låta bra på engelska. om vi sägersåhär mitt engelskautal är inte det bästa. nej, men nu sak jag åka in till stan! vi hörs när jag kommerhem, förhoppningsvis med ett par nya höst stövlar iallafall! puss på rumpan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är möjligt, jag tänkte sy den först men a, jag vet faktiskt inte, ja gär ingen expert på sånt :D hehe :) den är ganska lång

2009-09-19 @ 14:18:49
URL: http://honheteremelie.blogg.se/
Postat av: Anonym

lägg upp en bild på det du köpte :)

2009-09-19 @ 20:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0