SJÄLVFÖRTROENDE

nu har jag käkat. tacos, gott. mamma och jag satt typ och snackade om tonåringar. hur svårt det är för oss att passa in och sådär. och hur jobbigt det är med självförtroende jag har otroligt dåligt och massa. haha, så berätta jag att jag var lite avunsjuk på att marlene såg så  bra ut och är rätt smart. sen hjälpte jag henne med disken och så. nu ligger hon i min säng på spikmattan. haha. ska träffa frida kanske i helgen? sover kanske där? så ska vi göra om min design. skulle gå min och marlenes kvällspromenad. vi vill förbränna kalorier. men marlene bangar? klockan åtta börjar idol 2009. taggad till tusen. love it! haha. nej men nu ska jag snacka med frida. oh föresten, berätta jag att jag har 140 sidor + en resetion att läsa och skriva till imorgon? ucsh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0