MYS

hejsan bloggen ! haha
nu har jag laggt in kläder i tvättmaskinen. idag blir en myskväll. först ska jag plocka upp på rummet packa skolväskan, duscha och sätta på en bra film. jag har jätte ont i magen. jag har ju haft det till och från länge nu. har till och med varit på astridlindgrens barnsjukhus. mamma ringde till vårdcentralen igen i fredags och bad om en tid snabbt men dom hade bara hos min doktor på fredag. och grejen är jag har så galet ont i magen helatiden. så vi ska reda ut vad jag har för fel på fredag. grejen är jag vet inte om jag kommer stå ut skolveckan. jag har verkligen as ont. och det är inte kul för jag vill ju verkligen inte komma efter. aja, nu ska jag iallafall städa och sen ta en lång dusch! känner mig ofräcsh.


Kommentarer
Postat av: karolina

gumman, vart är det du ska flytta ?:O

2009-09-07 @ 18:02:10
URL: http://karolinajenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0