MARLENE GÄSTBLOGGAR !

hola amigo, spanskan äger.  marlene här,  nu ska jag ta modet och gästblogga lite! Här sitter jag i alice lillasysters rum med glass, jag som bantar *lyckat* .. Men helt seriöst ska det bli ändring på våran kost ( alice & min ) vi äter som fucking amrikaner. För på onsdag sötnosar ska jag och alle till det läskiga gymmet i skarpnäck, sjukt taggad på att få en snygg kropp. Men hur som helst, jag är sjuk så har varit hemma i drygt 5 dagar nu :/ 5 dagar ifrån min älskade pojkvän, inte kul. Nej nu avslutar jag här känner jag, ska dra och snacka lite mer skvaller som hänt som ni aldrig kommer att få veta, mohaha. pöööwwwws!
jag och älsklingen. sommras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0