jag önska jag var en plugghäst!

svar till karolina: jag ska flytta mitt imot skolan. :)

yes, har försökt plugga nu ett bra tag. vilket går uselt. sitter och glor på TV istället. haha. målar naglarna. sittit och skrivit schemat i almenakan. ja, allt för att komma ifrån skolarbete. inte bra alice. + hittar inte boken vinterviken. lyckat alice. smsade fanny min ängel nyss och frågade om den var i skåpet och bad henne ta reda på det. sen försökt läsa hemkunskapsboken. om mat och kost. as tråkigt. "ät sallad" inte godis. typ. haha. kul. ja, och sitter och tittar på TV. ibland har man sånna dagar som man värkligen INTE orkar plugga. fyfan. aja, nog om det. alla är väl i skolan nu, bara jag som ligger hemma. haha. och marlene som är förkyld hjärtat! tänkte föresten köra en lite mer persolig blogg nu. så ikväll ska jag berätta lite om mig, min familj mina vänner och skolor. ja lite om mitt liv helt enkelt. yes, nu ska jag försöka konsentrera mig på skolarbetet. eller TVN. vi hörs lite senare!

kul verkligen skit kul. sitter i linne håret som ett fågelbo så hör jag folk utanför mitt fönster eller okej systers fönster stå och skratta såklart kollar jag ut där står typ 10 pers och bara glor. kul. verkligen skit kul.

en skoldag i 7an jag och fanny pluggade så mycket som vanligt. plugghästar. inte.


Kommentarer
Postat av: karolina

okej men det är bra, då flyttar du inte så långt bort iallafall !(a)

2009-09-08 @ 17:41:59
URL: http://karolinajenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0