HOME



haha, glömmer aldrig.
nu är jag hemma!
har haft en jätte mysig kväll med marlene igår, haha hon är så jävla skön. hennes humor är verkligen as skön. vi pratade om allt möjligt. eller okej, hon prata om lukas och jag prata om f och e och mitt bråk. haha. sötnosen var heltiden typ orolig för lukas? haha, han var på nollning? typ? haha. gullunge. sen somnade jag i soffan och hon i sin säng. så vaknade vi upp vid nio samtidigt. haha. vi är så lika på ett sätt jag och marlene. det som är bra med henne hon typ förstår helatiden. det kommer bli skit svårt när vi flyttar från gården, inte kunna springa över till varandra och så. tre år har vi hållt ihop typ? fler blir det? ibland kan vi ju vara lite sådära sura och irriterade på varandra. men somsakt vi är systrar. idag händer ingeting, känner att jag börjat med värsta långa inläggen. är det jobbigt? får ingen respons. ni måste sääääga haha! nu ska jag gå in i duschen och fixa håret. ska kanske se nya beck, längtat efter den! älskar micaeal persbrandt. pööööss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0