FREDAG

hej bloggen!
på mammas jobb idag igen.
min blogg uppdatering har blivitt dålig, jag ska bättra mig. ska försöka fixa en videoblogg idag. skulle ringa marlene halv 4 men hon svarar inte. så marlene om du ser det här. ring ring ring ring! föresten igår när vi var i stan vet ni vem jag stötte på? DANNY. haha. jag gick förbi han och vände mig om:
- DANNY! (och pekade på honom.)
- Alice peka inte.

så spran mig syster fram och tog fotto med han. ska lägga in den sen. har den på mobilen (som visningsbild.) skit snygg. han var typ där med sin tjej? vid skanstull. gissa om jag var lycklig resten av dagen? sen gick vi och åt thai mat. nu ska jag försöka ringa marlene igen. jag måste ut ikväll. orkar inte längre sitta och slöa hemma. vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0