förändring!

marlene gick precis.
vi har varit ute och gått. promenad. röra på fettet. haha. vi har snackat om allt, hennes lukas hon har berättat att dom kommer hålla hela livet. gullungar. hihi. sen har vi pratat om mitt tråkiga liv, om mina helger. att jag inte dricker eller röker som dom flesta ungdommar. vilket hon tycker är bra iof. sen om mina ex, haha. pinsamt. sen när vi kom hem satt mina kusiner amanda och anton i mitt kök hade druckigt kaffe och ätit glass med min mamma.

vi ska gymma allihoppa, min mamma min kusin amanda och marlene! det blir kul, haha 3 brudar och en kärring på gym. haha. mamma sitter helatiden "åh vad ska jag ha på mig på gymmet?" haha.

sen har vi även snackat om min blogg, jag ska göra en förändring. det här ska bli en rolig blogg, jag har skrivit ner några punkter som jag ska bli bättre på tx börja vidoblogga och skriva intressanta saker. marlene tyckte min blogg skulle bli roligare! jag höll med. så från och med nu kommer min blogg bli världens bästa haha. jag lovar. är ni med? men nu ska jag duscha iallafall. måste till skolan imorgon även fast jag har ont i magen. stackars mig. hörs efter jag ducshat! hörs snart då! föresten ska jag bli as bra på att fotta med min digitalcamera. ni ska få fina fotton! det här ska somsakt bli världens bästa blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0