DÅLIG UPPDATERING

förlåt förlåt förlåt förlåt! för dålig uppdatering.
har inte orkat eller haft lust till att blogga. idag? jag var inte i skolan. har ju varit sjuk länge nu. ska typ opereras. men vi har inte bokat än eller så. men imorgon SKA jag till skolan iallafall. har tränat idag, inte bra eftersom jag hade feber igår. men jag ville värkligen. i love träning. haha. sen träffa jag marlene hon berätta om henne och lukas. åh när jag hör dom vill jag bara också ha en pojkvän! dom värkar vara så gulliga tillsammans, eller dom är. har ju iof bara träffat lukas en gång. men då var dom sjukt söta tillsammans! glad för hennes skull. nu ska jag snart sova. skit trött verkligen. godnatt bloggen, vi hörs imorgon med bättre uppdatering jag lovar! puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0