bråket mellan mig och frida och emma.

det här är ju min blogg, här vill jag kunna skriva nästan allt. och just nu som ni vet bråkar jag och frida? eller bråkar, men hon är besviken. jag är besviken på emma. ja, jag kommer skriva ut namn. jag har rätt att skriva allt, när folk loggar in på min playahead och läser MINA gb då har det gått för långt. visst jag har snackat skit om emma, men hallå? våran vännskap är ingeting. jag vet också att hon snackat skit om mig också. skillnaden är att hon tar åt sig och visar det. jag tar åt mig ibland men visar det ALDRIG. jag vill liksom aldrig visa mig svag för folk. även fast jag ibland är det. sen blandar hon in frida i det här, och visst jag har svikit frida men hon lägger till massor. så som hon sakt JAG SKULLE ALDRIG svika frida så, aldrig. bara för hon gråter tror typ frida på henne. jag tycker helt ärligt det här är as jobbigt, alltså bråket mellan mig och frida. som jag skrivitt i bloggen så är verkligen frida mitt nummer 1. jag skulle ALDRIG svika henne. men nu har emma lyckats få frida att tvivla på mig. visst jag kan erkänna det var fel att skriva sånna gbn till frida om emma. men fortfarande hon LOGGADE in på min playahead och läste. det är minst lika fel. jag skämms, men det borde hon också. och just nu är det typ bara marlene som fattar för jag har berättat det för henne, ja. jag har ju rätt att liksom berätta till nån. och emma tar upp det i falun, vilket är fel. för där kan jag inte försvara mig, där kan hon lura i frida vad som helst och hon tror på det. därför är jag så jävla trött, pallar helt seriöst. grattis emma du har lyckats fått mig lika ledsen som jag fick dig med ord. som jag sa "det enda som kan få mig att hata livet är om jag förlorar frida." hoppas du är nöjd nu..

som jag har sakt typ 1000 gånger, jag är så jävla glad som har dig syster marlene! du är värkligen den som förstår mig till 100. jag skulle aldrig klara mig utan dig, ditt stöd. du är så fin marlene. snart 3 år, fler blir det. <3


Kommentarer
Postat av: f

du kommer aldrig förlora mig, jag älskar dig föralltid alice. oavsett vad emma säger

2009-09-05 @ 00:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0