ALLSÅNG PÅ SKANSEN SOMMAREN 2009

haha, kom och tänka på allsång på skansen i sommras med fanny, hanna och johanna. haha. när måns kom och tog på min hand. hur jag skrek haha. gud va jag saknar. han är ju skit snygg verkligen! ´

vi var skit taggade. hade köpt mat och gott.

centrum typ 4.00 på morgonen. nu jävlar!

vi köa till nio? utanför skansen. sen sprang vi in för att få bra platser!

fanny i kön.

jag i kön.

bänkarna fylldes på.

vi målade mina fingernaglar i kön. haha.

sen kom söta hanna och johanna och gjorde oss sällskap!

måns hade genrep.

det var typ 40 grader i solen. vi satt i solen. så vi andvände mitt paraply som som perasoll.

anders bjöd på bullar.
 
mååååååååns kom till oss!

det var en skiiiiit mysig dag tills kvällen, haha. fanny du vet. men annars tack för sommarens bästa dag tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0