-.-

nej fan, nu ska jag göra något som jag verkligen inte borde göra. berätta något som ni igentligen inte har något med att göra. men jag är så jävla sur just nu. igår kväll smsade F "hon vet all skit vi snackat om henne" typ. då hade F så dåligt samvete. men vet du va den hära tjejen gjort? hon har loggat in på min PLAYAHEAD och sätt allt. så helt ärligt, jag har inte dåligt samvete. om hon nu har loggat in min min pea, då får hon skylla sig själv. och hon har mått så jävla dåligt för det jag sakt. men hon har ju snackat så jävla mycket skit om mig också? vad är problemet? sen har F dåligt samvete. därför blir jag sur. F kanske behöver den dära tjejen, men inte jag. jag har varit jävligt falsk imot henne, ja. men vi har haft vårat det kommer aldrig bli "vi" det har jag insätt. hon och jag passar inte. så det som gör mig mest ledsen eller arg är att F nu tycker synd om den dära tjejen. F kommer alltid att vara nr 1 alltid. hon vet det. men just nu blir jag så jävla besviken. och hon vägrar liksom svara när man ringer? smsar? så liksom jag har gjort mitt. nu får hon komma till mig. tack världens bästa marlene, du är verkligen värld allt. du är så otroligt fin. jag älskar dig, alltid syster alltid. men jag kommer självklart aldrig lämmna frida. frida kommer alltid vara min bästavän och jag älskar henne otroligt. bästavänner bråkar, eller hur? jag älskar dig vad som än händer frida bästavän..


Kommentarer
Postat av: Marlene

Jag älskar dig också syster.

Det kanske kan bli lite paybacktime för dom som inte har vett i skallen och lever för att förstöra? :) mohaha ..

2009-09-04 @ 11:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0