nu slutar jag blogga

som ni kanske har märkt har jag inte bloggsuget kvar. jag vet inte vad som har hänt. men jag har lovat mig själv att sluta blogga när jag inte tycker det är kul längre. just nu känner jag ingen lust, jag tror och hoppas på att den kommer tillbaks. jag kommer säkert skriva ibland här, när jag känner för det. eftersom den hära bloggen är för mig, minnen och så. men just nu tycker jag inte det är kul att blogga. har inte tyckt det på länge, har försökt att tycka det är kul. men ni har säkert märkt av det också. så nu lägger jag ner min blogg, jag kanske tar upp den ikväll, eller om typ några månader. jag vet inte. det bror på när bloggsuget kommer tillbaks. tills vidare, ha så bra! vi hörs..

vill tacka er få som följt mig under min bloggtid,
mycket kärlek till er även fast ni var få! :)


Kommentarer
Postat av: Louise

neeej du får inte sluta rösta på min kädistävling. puss kraaaam

2009-10-25 @ 00:09:22
URL: http://ofverstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0