GRATTIS MAMI

godmorgon,
har igentligen varit uppe ett tag. somnade igår efter idol med sminket på och äckligt hår. fräcsht. alltså vaknade jag helt ÄCKLIG. asså jag måste bada nu nu nu nu. sjöng för mamma, haha. gulligt va? hon fick en BH av mig, tyckte hon behöver det nu när hon är gammal tuttarna hänger ju mer då. sen en foundition. haha. sen ett sött kort. idag blir det somsakt resturang på södermalm med släkt och mammas vänner. det blir mysigt. vet inte vad jag ska ha på mig eller någonting. får väl slänga på mig något bara. tänkte ta mig ett bad nu, och fixa så jag är lite fräcsh. vi hörs efter badet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp en bild på vad du ska ha på dig

2009-10-17 @ 12:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0