GODMORGON

vaken?
hihi, jag är! sitter och tittar på ett tatueringsprogram på TV6. och kollar lite runt på facebook. hihi. somnade typ skit tidigt igår. var verkligen JÄTTE TRÖTT. apropå tatueringar? ska ni tatuera er? det ska jag. vill verkligen ha en tatuering när jag blir 18 år. ingen stor menar jag nu, utan nån liten. det ska typ vara en text. min storebror är skit bra på att rita då menar jag SKIT BRA. och hans dröm är typ att bli tatuerare, då ska jag självklart tatuera mig hos honom. hihi. idag kommer min moster och mina kusiner hit? tror jag. ska strax åta frullebulle. hörs senare!

angelina jolie.
bilden är lånad ifrån google.


Kommentarer
Postat av: baaaaaaarbie

JAG SKA TATUERA IN BARBIE I PANNAN :)

2009-10-04 @ 14:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0