du gjorde mig till den lyckligaste på denna jord

jag kan inte säga att jag inte saknar det vi hade, för då ljuger jag.
varje gång du fick mig att le. varje gång jag svek dig. jag förstod nog inte vad jag hade förns det var försent. vilken underbar vän du va när jag bara helatiden svek. pratade skit om dig. jag sa helatiden "med dig har jag roligast" då ljög jag inte. ibland vill jag bara be om förlåtelse även fast jag vet att du inte kommer ta imot det, men bara för att visa att jag faktiskt ångrar mig. men det tar imot. för jag vågar inte. nu är det bara bilderna jag har kvar.. varje gång jag kollar på dom, filmerna och våra två låtar då lyser jag upp. tack för den tiden vi hade och förlåt för alla gånger jag svek dig, alla gånger jag snacka skit om dig, alla gånger jag varit en idiot. men du ska veta att med dig mådde jag bäst, men jag insåg det försent.. förlåt.

kände bara att jag behövde skriva av mig, nu börjar idol! vi hörs efter det. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0