KVÄLLEN

hemma, skönt!
sitter och laddar in bilderna från igår. jätte trevligt verkligen tjejer. tack för en underbar fredag. ni gjorde min dag. men iallafall, vi var runt 11 tjejer hemma hos hanna schager. vi hade tjejkväll, med film snack och 11 liter läsk, tacos, chips, ostbågar, popcorn och godis. haha. jag lovar jag har gått upp 3 kg nu. haha. vissa rökte lite vattenpipa också. det var jätte mysigt verkligen. vi hade tagigt fram madrasser och lagt runt hela vardagsrumsgolvet, jag sov mellan sara, lisa och hanna. det var inte alla som sov över, typ bara nio, men det var iallafall jätte mysigt! tog en massa bilder med massa cameror, några med min visar dom sen ska jag ta ifrån hannas blogg, och be johanna och fanny skicka bilderna också. nu tänkte jag ta ett bad, känner mig värkligen ofräcsh och kanske sova ett par timmar. kanske drar ut senare, vi får se. vi somnade liksom runt fyra? eller först somnade jag och sov medans dom andra kolla på film, sen vaknade jag vi körde "jag har aldrig" och snurra flaskan. jätte mysigt. runt fyra satt vi på en film och alla somnade till filmen. haha. och självklart vaknade jag först av alla och väckte alla andra. haha. nej men nu ska jag bjuda på lite bilder ifrån gårdagen. lång text här! hihi.

tjejerna står och speglar sig.

vi satt och glodde på idol 2009.

ellen och johanna och hanna sch.

alla kollade på idol.

vi hade skit kul. jag i rosa. fanny. johanna öp? haha

nicole? tror jag hon hette. johanna bakom. söta lisa & sara!

felicia, hanna sch och hanna sören. finaste.

hanna och hanna.

jag körde på rosa. mitt hår ser skit konstigt ut, jag vet.

snyyyyyyggingar!

jag och lisa, sötis!

felicia ser lite drogad ut. haha.

haha, några sov. tog kort när alla sov. busigt!

haha, hanna är alltid lika snygg!

sara och hanna sörensson!

vid frukosten, hanna och fanny och hanna!

sara och hanna käkar frukost.

haha, lisa så jävla skön.

sara hihi.

hanna vill inte vara med på kort.

hanna är lika glad som alltid.

tog typ jätte lång tid att ladda upp bilderna. suck.
men jag vill iallafall tacka, hanna sch, hanna s, hanna p, johanna öp, johanna, fanny, ellen, sara, lisa, felicia, nicole, för en jätte bra fredagskväll! det här måste vi göra om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0