vi hörs i eftermiddag / kväll!

nu har jag fixat mig och ska börja gå mot tunebannan för att åka in till stan.äger just nu typ hundra kronor sen förra veckans shopping då jag brände några hundra. som tur har mamma pengar så jag lär väl få några hundra där till också. *blink det blev den blommiga klännigen samt värsta morgonhåret, lockar i hela håret. men idag har jag ingen ork till att stå att platta håret. i typ 30 minuter. så helt ofixad drar jag in, typ lite klet i facet bara. men vi hörs om ett par timmar. då lär ni få lite bilder på dagens inköp. uppdate: haha, det blev ändring på kläder igen. tub och linne. taget. nu går jag, så jag inte hinner ändra ennu en gång. pussilussi!

liten tös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0