MIN BLOGG, MIN VÄRLD!

nu är jag hemma. kan ju säga att det inte blev mycket till att gå ut och gå, för när vi kommit ut börja det regna. men vi kom runt centrum. haha. hyrde en film iallafall. den värka rätt bra faktiskt. men imorgon blir det ju lite träning. så det är OK endå. hihi. iallafall så tänkte jag faktiskt beskriva mig lite då, eller asså berätta lite om mig.  (just for dom som inte följt mig från mina andra bloggar.)


men jag heter iallafall alice, som ni säkert vet. 14 år och bor i stockholm nån stans. jag är född 94, men jag är lite för smart så lärarna tyckte jag skulle få gå om ett år, för jag är så smart. så jag går alltså med små 95or. dock är jag väldigt sen 94 så man märker ingen skilnad mellan vissa är det typ en-två månader bara så. ja, jag går i en förortskola, som ligger nära där jag bor. och jag älskar schlager, haha, det är sant. inte techno inte house, nej schlager. nästan lite pinsamt ju. haha. jag bor i lägenhet med mamma och lillasyster men vi ska flytta snart, i september. har även en storebror och storesyster. vi är halv syskon. min storasyster har två barn och bor i norge. tror hon är 30. hon är endast min pappas barn. sen min storebror är 22 och bor inte hemma han bor med sin flickvän. vi har samma mamma men inte samma pappa. sen min lillasyster som är 9 och bor hemma, såklart. hon och jag har samma mamma men inte samma pappa. vi 3 har olika pappa alla tre. min storasyster och jag har samma pappa men inte samma mamma. det är komplicerat. men haha, bara så ni vet. jag har ingen pojkvän, men jag är kär i björn gustafsson typ men han vet inte om det.. än. han är väldigt fin han! iallafall, jag älskar att shoppa, då menar jag älskar. det är bland det roligaste som finns. sen älskar jag grekland! har varit där runt 9 gånger tror jag, det är det landet vi oftast besöker, har även varit i andra. men grekland tycker jag är bäst! var där i maj i år en vecka. och vi har planerat att vara där en hel månad nästa år! det ser jag fram imot. hihi. frida albiin är min bästavän, som ni säkert vet. hon är den personen jag värkligen nästan dör för. hon är min bästavän! sen föresten, jag har bott i nacka i några år när jag var mindre just so you know. haha. ja, men nu har ni fått lite personbeskrivning av mig, alice steen pettersson. lovar att jag kommer få komentar "du kan inte stava, du skriver inte med stor bokstav blabla" så jag tar det här och nu. nej jag suger på att stava har dyselexi typ + att jag pallar inte skriva med stor bokstav. därför. nu vet ni, så nu slipper ni fråga. ifall ni undrar något fråga haha. det mesta står nog i texten. nu vet ni en hel del av mitt tråkiga liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0