JUST FOR YOU

jag vet att ni vill lära känna mig, så då ska jag ängna min dyrbara tid på en lista just for you. läääs & äääääälska.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel? yes
2. Är du lycklig? jadå
3. Är du uttråkad? jag gör ju den här listan, så ja
4. Är du ledsen? ibland, inte nu
5. Är du italienare?: nej, men mina två kusiner är halvt!
6. Är du cooling?: ja, coolare än frida
7. Är du från irland?: haha, nej.
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: dom har aldrig varit gifta

jag och billy i sexan

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: ja! man kan ju alltid hoppas
2. Har du någon gång blivit sårad?: ja det tror jag?
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: haha, har jag säkert
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: ja, björn :$ men snart älskling!
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: skulle du allt bra vilja veta va? hah
6. Har du haft en hemlig beundrare?: i dont know, han är ju hemlig!
7. Är du kär?: ja i björn
8. Vill du gifta dej när du blir stor?:  man ska aldrig säga aldrig


10 TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar?:
bilddagboken
2. Hår eller ögon?: hår!
3. Katter eller hundar?: katt eller mops
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: få bästavänner
5. Tv eller internet?: nätet
6. Coca-Cola eller Pepsi?: coca cola
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: jag gillar båda!
8. Pengar eller lycka?: lycka
9. Dag eller natt?: dag
10. Msn eller mobil?: gillar båda


TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?:
har jag säkert när jag var mindre
2. Brutit ett ben?: nej, aldrig
3. Gjort nåt du ångrar?: ett par gånger, ja
4. Hoppat Bungee Jump?: skulle aldrig våga
5. Ljugit för någon du tycker om?: nödlöngn
6. Ätit en hel tårta?: nej, haha
7. Gjort bort dig offentligt?: när jag ramla i lera tx men det är en av många gånger
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: har jag säkert
9. Gråtit när ett husdjur dog?: ja, liten tår säkert
10. Velat försvinna?: ja, händer ibland

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde?:
hm, frida eller mamma var det nog
2. Telefonsamtalet du fick?: sebastian men jag svara inte
3. Personen du var med? rebecca idag senast
4. Roligaste grejen som hänt?:  lite tråkiga skämt (mina såklart) haha
5. Personen du smsade?: rebecca
7. Du skrev till på myspace? andvänder inte det
8. Du kommenterade?  hm, minns inte!
9. Du tillbringade natten med? gud, det var marlene för några dagar sen
10. Du kramade?: rebecca. i think.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0