gymma!

vi ska inte gå förns klockan åtta. så då hinner jag updatera lite. ska jag berätta en rolig sak? imorgon för första gången i hela mitt liv ska jag träna på ett gym. förhoppningsvis inte sista. fyfan va kul! jag är skit taggad. jag behöver verkligen komma igång med nån träning, det ska bli sjukt kul! sen kanske? om frida kan, så träffas vi på kvällen. kanske går ut, eller nått. dock går mitt comviq slut imorgon frida, så du får ringa efter ett, jag ska gymma två timmar. ifall du kan ses! saknat dig min fina bästavän. nej, dax för lite nytta. vi hörs runt nio - tio! då tänkte jag faktiskt skriva en lång presentation eller nått, så liksom nya läsare får lära känna mig bättre då! kul va? och berätta vad den hära bloggen kommer handla om, vad jag kommer skriva. berätta lite om mitt liv. för er som inte hängt med mig från början!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0