VECKANS

då kör vi igen, efterlängtade hiss & diss bästis! haha

"hej jag söker uppmärksamhet" på ung08 var det typ helften sånna. springer runt med typ sl märke på tutten kondom märke, skriker och låter. värkligen "hej ser du mig?" det var verkligen pinsamt. det var inte bara 97-96 utan några jag också känner (nämner inga namn). jag var där på ung 1 timma högts den veckan, visst kan det vara kul. men jag fick nog av ung förra året, så denna vecka myste jag med folk på söder typ.

regn hela veckan igentligen stör det inte mig så mycket mer mitt hår. eftersom jag plattar mitt hår varje dag så direkt när jag kommer ut blir det lockigt. jag har inte krulligt, mer lockar där nere. men jag gillar reng annars, det är rätt mysigt!

ytliga bloggar, jag är galet trött på dom dom flesta bloggarna är faktiskt ytliga. därför ger jag tummen upp för egoina! hon värkar vara världens skönaste brud, http://www.egoina.blogg.se 


skolan börjar jag gillar rutiner! även fast det suger att det är ett helt år till nästan sommarlov, så är rutiner skönt! + jag har mycket att kämpa mig upp att nå, för jag har varit väldigt skoltrött förra året, men nu jäklar alice! det här känns så jäkla bra!




blev rätt många dissar kanske kommer in nån mer hiss när jag snackat med bästis! vi gör somsakt tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0