visste du att alice ..?

vi kör på en sån där fem saker ni inte vet om mig!

jag är otroligt klumpig då menar jag KLUMPIG jag ramlar överallt. i skolan engång, måste vara det pinsamaste någonsin, haha. endå gick jag dit dagen efter, folk kom fram "alice var det du som ramla igår?" haha. det var sjukt pinsamt. vänta? sa jag att det var i lera?

jag har varit väldigt falsk imot mina vänner. förlorat pågrund av det. emma tx. för två år sen i början av 6an var emma typ det bästa jag visste. det var hon och jag. min bästavän, typ. jag har bytt vänner väldigt mycket. nu är frida min bästavän och kommer alltid vara. hon är den jag älskar mest även fast jag ibland kan blir sjukt sur på henne. fanny och jag har alltid hållt ihop. under 4 år typ, vi har aldrig bråkat stort. visst vi snackat skit om varandra lite. men inerst inne kommer alltid fanny vara den som betyder mest. jag vet att hon alltid finns kvar, alltid.

jag ogillar blondinbloggarna, lovar att dom som klickar in på min blogg tror jag är en kopia av dom eller försöker för jag har en rosa blogg och mysdress och rosa läppstift. men så är det verkligen inte. jag tycker mer om dom dära typ alex suhlman, egoinas, sanna lundell och dom där. tycker dom är mycket roligare. jag blir bara irriterad på fejkblondinernas betende. det är äckligt.

jag har haft en läpp piercing. tog den ca i vintras? eller typ 08? tog bort den när jag gick i sofiaskolan för jag fick in pluppen i läppen och det var tydligen farligt? för den kan växa in så man får operera bort den. ångrar mig inte, för den var jobbig.

jag röker inte och dricker inte. även fast jag har vänner som gör det (nämner inga namn.) jag kan faktiskt stå imot! jag tycker helt ärligt det är äckligt. folk uppfattar mig som "tråkig" nu. men man kan faktiskt ha kul utan alkohol. jag ser faktiskt inte andledningen till det. jag är glad så länge jag kan stå imot det!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Älskling, det spelar ingenroll vad andra tycker, det är vi genom allt. Jag vet att jag inte vart den bästa vännen, men jag försöker verkligen. Och jag är så jävla glad att vi alltid kan lösa problemen utan slagsmål och knytnävar. Jag ville bara säga att jag älskar dig mest stumpan, du är och kommer alltid att vara en utav mina bästavänner! <3

2009-08-28 @ 21:40:18
URL: http://glossgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0