träffa fanny?

hejhej. kom hem runt två tiden. nu har jag ducshat och sminkat + plattat håret och satt på mig kläderna. för första gången på länge har jag på mig thirt.. igentligen gillar jag inte det, men liksom den här köpte min syster för sina pengar igår till mig, så då måste jag ju ha på mig den minst en gång.  tog självklart bilder. med mobilcameran. min digitalcamera är urladdad. måste ladda den. föresten, träningen gick super bra! och det var sjukt kul, något jag kommer fortsätta med verkligen! jag ska typ möta fanny när hon är klar. men nu ska ni få dagens outfit, sååklart!

dåliga bilder, ursäkta.
jeans: bikbok
linne; gt
örhängen som knappt syns; chanel
thsirt; från syster

uppdate: fanny ska på chingchong resturang ikväll, vi träffas efter det istället. kanske. haha, såg precis fridas hund i camen fyfan va rolig den ser ut. haha.

Kommentarer
Postat av: [SOFIA - FOTO&DESIGN]

Sv: Tackdu ^^

2009-08-01 @ 16:11:41
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0