SVAR PÅ FRÅGOR

tänkte svara på några kommentarer jag fått !


svar: jag tycker absolut inte jag är fjortis. fjortis ser jag på sånna som har en äcklig atetyd. sen finns det fjortisar som har det som livstil, som typ går med stora fjällräven och foundition i hela facet och läpparna, rand och tre ögonfransar. håret är ett enda stort fågelbo. jag ser inte mig som något av det? tycker inte jag har en äcklig atetyd eller sminkar mig så, eller går med dessa såkallade "fjortis" kläder. och jag hänger inte på plattan. så nej, jag är inte fjortis. frida är inte häller fjortis. ibland kan jag tycka hon kan bli lite dryg, men det kan även jag bli. frida är absolut inte fjortis, även fast jag ibland säger det till henne, ja. frida vet att jag aldrig menar det.


svar: haha, nej det är nog inget märke. eller jag vet inte!? tror inte det. mq är väl inte värsta märkes affären, eller har jag missat nått? haha, rik? nej jag är inte rik, vi är inte fattiga häller, men inte rika. bortskämd, det skulle jag inte säga. jag får det jag vill ha (oftast iallafall) haha. men får inte så ofta pengar, för jag är inte så bra på att hålla reda på sånt om jag ska vara ärlig, tappar eller typ köper jag skit för det. så jag får oftast när jag shoppar med mamma, såklart får jag pengar också. men nästan aldrig för att shoppa för. för då köper jag nästan bara trams ! och en sak: jag tycker mer om att shoppa med min mamma än kompisar, då får man liksom mer. haha !

Kommentarer
Postat av: ellinor

sv: Tack så mycket. Din var också jätte fin! :D

2009-08-10 @ 15:52:05
URL: http://absoluteellinor.blogg.se/
Postat av: N O E S C A P E

sv: haha ;)

2009-08-10 @ 17:02:20
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0