STAN

hej!
nu är jag hemma, eller kom hem för ett tag sen, men gick över till marlene nästan direkt. vi snackade, kolla på sunes sommar, chilla bara. var somsakt på ung idag, trevligt men för mycket folk. skit jobbigt. var där ungifär 15 minuter innan jag och frida gick till donken. sen åkte hem (jag hem till marlene då.) ska inte dit imorgon tror jag ? frida ska typ dit.. men kör dom andra dagarna, KANSKE. nu är frida och jag sura på varandra, eller jag la på luren i örat på henne, dumt gjort kanske.. tog dock bara 2 bilder idag, eftersom att det regna och vi eller jag såg ut som en slickad råtta. så ni får njuta av två bilder, FINA BILDER. haha.

frida på donken.

våra nya "bästis armband".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0