hemma hos min bästavän

@ nu sitter jag hemma hos frida.
ska snart ta bussen hemåt. har precis fixat mig lite. ellre typ bytt tröja satt på mig mjukisar, åker hem i det, typ halv lockigt hår, haha. pallar verkligen inte. frida fixar sig nu. vi hade en jätte mysig ikväll igår, dom mötte upp mig i kungsan vid 9 så gick vi runt där, lyssna på musik och cilla galet. sen åkte vi hem såg på film men vi somna mitt i haha. nu ska jag kolla lite bloggar sen bara sätta på mig lite mascara så ska jag åka sen. vi hörs när jag är hemma! 

bäääästis! 

Kommentarer
Postat av: jimmy

Hej vad söt du är :P fin blogg, jag kommer nog besöka den fler gånger :)

2009-08-17 @ 13:10:38
URL: http://sjov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0