GODMORGON

förlåt för dålig uppdatering, men har haft annat för mig. fanny sover fortfarande. hon kommer typ inte vakna förns 12. själv har jag suttit och garvat åt hannah montana, haha fyfan va tråkig jag är. idag måste jag köpa hänt extra, haha har suttit och längtat efter den. kärringtidning. föresten min mammas bästakompis man är typ chefredaktör eller nått sånt där på den tidningen så dom får gå på sånna dära ni vet kändis grejer, fast dom gör typ aldrig det (?) jag hade lugnt gått. haha. nej nu ska jag försöka få liv i fanny, tror ni jag lyckas? det tror inte jag.

Kommentarer
Postat av: SANNAH

va braa:D

Aahdå, bara att du hör av dig:D

2009-08-04 @ 11:06:22
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0