GÅRDAGEN

sitter och laddar ner bilder ifrån mobilcameran, hihi.
förlåt förlåt förlåt förlåt, för dålig uppdatering dom senaste dagarna, har varit lite upptagen. igår blev det grillning iallafall, men jag och fanny pallade typ bara två timmar, skit kallt och det. så vi mötte sebbe (inte persson) haha, så vi chilla galet i stan. sen kom vi till nån fontän där vi träffa en man som skulle bada, haha, med kläder! så fanny fotta han med hans camera, skit skön snbbe. haha. helt seriöst bada han, haha, med kläder. jag doppa fötterna och mina leggings blev blöta. haha. sånt händer bara mig -.- .. jaja, sen gick vi till donken, där träffa jag en tandläkare? haha, och så är det en kille ni vet proffs hårspray HANS PAPPA ÄÄÄÄGER HELA DET! dom ligger bakom det, sköna snubbar. haha. och tandläkaren åt glass, inte bra. snacka med dom, om typ allt möjligt. min blogg? tandläkaren fick min blogg, LOVAR ATT DU SPANAT IN DEN! haha, sen träffa jag nån kille vid bussen? som skrev upp min blogg, hahaha. så jävla härligt. yes, tog lite bilder. fick tillåtelse att lägga upp på tandläkaren och han proffs-killen. hahha. :)

jag och fanny hemma hos fanny.

fanny nyvaken.

juste när jag och fanny skulle till centrum och handla mat till grillningen träffa jag anna och karro. karro hade fått en kattunge! fisen heter den. haha, skiiiiiiiit söt! ville inte lämmna den. men kalla den alice, det låter bra!

där satt vi och grilla.

tog även en sugig bild på "dagens outfit"

mina nya vänner. haha.

nu måste jag logga ut, innan syster kommer hem från island. sover typ hos frida ikväll. fler bilder kommer när fanny skickat dom. dåliga mobilcamra bilder, haha glömde min digitalcamera. förlåt. många pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0