är med fanny!

hej bloggen! har lagat mat nu hos fanny, ska ju slagga här inatt vi har FF naaaaaaajs va? :)
jag lagade maten, HELT SJÄLV! nu sitter hon brivid mig! har även träffat sebbe och röd huvud, i globen och druckigt frapino men sebbe tog min, DU ÄR SKYLLDIG MIG EN NY! sen har vi varit i enskede, tess minneslund och skogskyrkogården, vi hade vägarna förbi och tänkte gå dit! fanny tog även lite bilder med sin mobil som jag lånar. har med min digitalcamera och mobilcamera också, men dom får ni se imorron eller nått. imorgon ska vi grilla i söder på kvällen också, några. här får ni iallafall några bilder, puss!

jag och fanny tumma på tavlan på ung 08 VI VAR DOM FÖRSTA PÅ DEN TAVLAN!

haha, skit va snyggt namn!

wow, snygging där!

MIN HÄMND!

jag vid theres minneslund!

thres fina minneslund.

fotton på therese.

vi gick förbi ks, LYCKA STAVAS DET! fanny och jag saknar as mycket.

jag lagade mat åt mig och fanny, jag borde fan bli kock!

fannys mat.

jag, otrolig sexig.

Kommentarer
Postat av: ♥ novembersara - det lilla extra.

Jag har lagt till dig nu, lägger du till mig? :)

2009-08-13 @ 20:16:40
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0